دکوراسیون غرفه نمایشگاهی تیسفون تراول

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی تیسفون تراول در مجموعه آرسین دکور در مدت زمان یک روز کاری به انجام رسیده است. ابعاد این پروژه در طول یازده متر، ارتفاع هشتاد سانتی متر و ضخامت بیست سانتی متر می باشد. متریال به کار گرفته شده در این نوع فونت، فوم دانسیته بالا می باشد. رنگ به کار گرفته شده در این پروژه در راستای مقرون به صرفه بودن معمولی می باشد. این نوع فوم دانسیته یا فشردگی بسیار بالاتری را نسبت به نوشتهای نمایشگاهی که با یونولیت ساخته می شود را دارد. از این رو بسیار شیکتر و زیباتر به نظر می آید.

در انتها این نکته یادآوری می شود گروه صنعتی آرسین دکور این توانایی را دارد این محصول و محصولات مشابه در هرنوع طرحی را در هر اندازه و هر کیفیتی که شما سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

شما می توانید از اینجا قیمت فوم دانسیته بالا و قیمت برش استیکر را مطلع شوید.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق نرم افزار تلگرام به کانال اختصاصی آرسین دکور بپیوندید.

telegram

 

 

دکوراسیون غرفه نمایشگاهی تیسفون تراول – دکور غرفه نمایشگاهی – طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاهی تیسفون تراول – سازنده دکور غرفه نمایشگاهی – شرکت سازنده دکور غرفه نمایشگاهی در تهران – ساخت دکور غرفه نمایشگاهی بین المللی – دیزاین غرفه نمایشگاهی در تهران – طراحی و ساخت دکوراسیون غرفه نمایشگاهی تیسفون تراول – شرکت سازنده دکور غرفه نمایشگاهی در شهرستان – دیزاین غرفه نمایشگاهی در ایران – دیزاین غرفه نمایشگاهی در ایران – دکور غرفه نمایشگاهی در اصفهان – یونولیت استیکر بزرگ و ضخیم – هزینه یونولیت استیکر بزرگ و ضخیم – قیمت یونولیت استیکر بزرگ و ضخیم – آرسین دکور – ساخت یونولیت استیکر بزرگ و ضخیم – دیزاین غرفه نمایشگاهی – طراحی و دیزاین غرفه نمایشگاهی – قیمت یونولیت استیکر بزرگ و ضخیم ویژه غرفه های نمایشگاه بین المللی – قیمت یونولیت استیکر بزرگ و ضخیم در تهران – گرید غرفه سازی – شرکت غرفه سازی با گرید غرفه سازی – خرید گرید غرفه سازی – کرایه گرید غرفه سازی – قیمت گرید غرفه سازی – گرید غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی – لیست گرید غرفه سازی – شرکت آرسین دکور